Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2010

Ακύρωση του προηγούμενου post

Τελικά, το προηγούμενο post, αποδεικνύεται εντελώς λάθος, βάση ενός πολύ ολοκληρωμένου video, που ανέβασε το jungle report, στο οποίο φαίνεται ξεκάθαρα πως μέσα στη συνοδεία του Αλαβάνου, έχουν παρεισφρήσει όντως άτομα άλλου χώρου, τα οποία πετάνε φυλλάδια της χρυσής αυγής, ειρωνευόμενοι τα μέλη της συνοδείας του Αλαβάνου.

Το video, μαζί με τα σχόλια, είναι πολύ κατατοπιστικό, και ανοίγει τα μάτια σε όλους εμάς, που τελικά , βλέπουμε με παρωπίδες.

Λυπάμαι πολύ για τα βιαστικά μου συμπεράσματα, και πραγματικά ευχαριστώ το jungle report, που ασχολήθηκαν τόσο με το θέμα, ώστε να μου φανερώσουν την εσφαλμένη μου αντίληψη.

Το αποκαλυπτικό video εδώ:





Ζητάω δημόσια συγγνώμη, από όποιον έθιξαν ή έβλαψαν, τα βιαστικά μου συμπεράσματα.

Ακόμη και τώρα, αδυνατώ να κατανοήσω το θράσος του τύπου, που βρίσκεται δίπλα-δίπλα με τους ανθρώπους της συνοδείας του Αλαβάνου, και τους υβρίζει ασύστωλα, αλλά και την ψυχραιμία που δείχνουν αυτοί οι άνθρωποι, μπροστά στον υβριστή τους.

Ακόμη και τώρα, αδυνατώ να τα κατανοήσω.


Ακόμη μια φορά, ζητώ συγγνώμη από όποιον έθιξαν οι προηγούμενές μου απόψεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου