Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2009

Γιατί θα ψηφίσω...

Γιατί θα ψηφίσω...
...-ΝΔ:
Διότι, θεωρώ πως τα σκάνδαλα και οι μίζες, η διαφθορά και η διαπλοκή θα υπάρχουν πάντα στην εξουσία. Το σημαντικότερο είναι να μπορεί να υπάρχει έλεγχος αυτών, με δημοσιοποίηση και δημόσια κατακραυγή των συμμετεχόντων σε τέτοιου είδους υποθέσεις, κάτι που επί ΠΑΣΟΚ δεν υπήρξε ποτέ.
Επί 20 έτη ΠΑΣΟΚ, ποτέ δεν μάθαμε το όνομα κάποιου διαπλεκόμενου.
Επίσης, θεωρώ τον Καραμανλή ως πιο ικανό ηγέτη από τους υπόλοιπους, διότι έχει αποδείξει πως μπορεί να ηγηθεί μιας δύσκολης στιγμής, αναλαμβάνοντας τις ευθύνες τους, κάτι που επίσης, επί ΠΑΣΟΚ, δεν το είδαμε ποτέ.
Ποτέ δεν βγήκε κάποιος αρχηγός του ΠΑΣΟΚ, να παραδεχθεί πως έκανε λάθος.
Ο Καραμανλής ανταποκρίνεται και αντιλαμβάνεται τη δυσαρέσκεια της κοινής γνώμης, επιλέγοντας να απομακρύνει συνεργάτες από το στενό του κύκλο, όταν διαπιστώνει πως αυτοί, με την συμπεριφορά τους, εκθέτουν την παράταξη.
Τα 20 χρόνια ΠΑΣΟΚ, υπήρξαν τα χειρότερα της χώρας μου, και θα κάνω τα πάντα ώστε να μην ξαναέλθει στην κυβέρνηση.
Οι κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ, έκαναν χειρότερες πολιτικές από αυτές της ΝΔ, αλλά και ως αντιπολίτευση, το ΠΑΣΟΚ, προσπάθησε να εμποδίσει κάθε καλό που προσπάθησε να πετύχει η κυβέρνηση της ΝΔ.
Η ΝΔ προσπάθησε να κάνει έργο, αλλά υπήρξε άτυχη, μιας και η Κρίση, στάθηκε τροχοπέδη στα πλάνα της.

Επίσης, στην Εξωτερική Πολιτική, επιτέλους είδαμε την Ελλάδα, να ‘’χτυπάει’’ το χέρι στο τραπέζι, απέναντι στους Αμερικάνους.
Είδαμε να διεκδικεί από τους Ρώσους, είδαμε να κοιτάζει στα μάτια τους Τούρκους.
Στο θέμα των Κοινωνικών Αλλαγών, είδαμε να προσπαθεί να βελτιώσει την Παιδεία και την Υγεία μας, είδαμε να υλοποιούνται μεγάλα έργα, που ενισχύουν την Περιφέρεια, είδαμε να γίνεται έργο στο θέμα της Οικολογίας και της Εξοικονόμησης Ενέργειας.
Θεωρώ πως η ΝΔ μπορεί να βελτιώσει την κατάσταση, και έχει τα κατάλληλα στελέχη να το κατορθώσει.
Από θέμα ηγεσίας, υπερτερεί πολύ των υπολοίπων.
Από θέμα αξιοπιστίας, θέλει βελτίωση, αλλά πάλι, είναι πολύ καλύτερα από τους άλλους.

...-ΠΑΣΟΚ:
Διότι, θεωρώ πως η ΝΔ απέδειξε περίτρανα την ανικανότητά της.
Σε κάθε κρίση (οικονομία, γρίπη, πυρκαγιές, κτλ) φάνηκε ανίκανη να διαχειριστεί ψύχραιμα και αποτελεσματικά την κατάσταση, κάτι που την καταδεικνύει ως ανίκανη να κυβερνήσει.
Τα σκάνδαλα που ταλαιπώρησαν την χώρα (Βατοπέδι, Ομόλογα, Siemens, Off-Shore, κτλ), έδειξαν πως αντιλαμβάνεται η ΝΔ την ‘’αναδιοργάνωση του Κράτους’’.
Η επιθυμία της να ΣΚΕΠΑΣΕΙ τα σκάνδαλα, ήταν πέραν του δέοντος προκλητική.
Η έλλειψη επιθυμίας του Καραμανλή να ανταποκριθεί στις πιέσεις της κοινής γνώμης για κάθαρση, αποδεικνύει και την διάθεσή του να χτυπήσει την διαπλοκή.
Το ΠΑΣΟΚ, πλήρωσε ακριβά την αλλαγή νοοτροπίας που επέδειξε τα τελευταία χρόνια διακυβέρνησής του. Τώρα, έχει αλλάξει. Καινούρια πρόσωπα, καινούριες πολιτικές. Οι ‘’παλιές καραβάνες’’ που είχαν τυφλωθεί από την ‘’λάμψη της εξουσίας’’, έχουν αντικατασταθεί και ο Παπανδρέου είναι πλέον έτοιμος να ασκήσει πολιτική που να βασίζεται στην εξυπηρέτηση των αναγκών του πολίτη.
Πιστεύω πως το ΠΑΣΟΚ δεν θα κρυφτεί ούτε θα αποφύγει να ερευνήσει τα σκάνδαλα.Θα επιμείνει ώστε να τιμωρηθούν όλοι οι υπεύθυνοι, είτε ανήκουν στην ΝΔ είτε στο παλιό ΠΑΣΟΚ, είτε σε κάποιο άλλο κόμμα.
Θα προσπαθήσει να επαναφέρει την παλαιά ηγετική θέση της χώρας στην Ε.Ε., κάτι που επί ΝΔ, έχει χαθεί.
Θα προσπαθήσει να βελτιώσει τα οικονομικά, παίρνοντας μέτρα όχι υπέρ των λίγων, αλλά υπέρ των πολλών.
Ο Παπανδρέου πλέον είναι έτοιμος να ασκήσει πολιτική, όχι κάποιου άλλου (Σιμίτη) αλλά δική του, όπως η οικογένειά του, τον έχει γαλουχήσει.

...-ΚΚΕ:
Έχω αντιληφθεί πλήρως πως ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, εξυπηρετούν τα ίδια συμφέροντα.
Ασκούν την ίδια πολιτική και απλώς διαφοροποιούνται ως προς τα πρόσωπα.
Η αντίδραση πάνω στις νέες εξελίξεις, οφείλει πρωτίστως να είναι ταξική.
Δεν πιστεύω πως μπορεί οποιοσδήποτε άλλος φορέας να αντισταθεί απέναντι στις νέες αλλαγές.
Στο εργασιακό κομμάτι, προβλέπονται μεγάλες εξελίξεις, οπότε αν θέλουμε να αντισταθούμε, επιβάλλεται ένα ισχυρό ΚΚΕ, που μάχεται για τα δικαιώματα των εργαζομένων, όχι μόνο μέσα στη Βουλή, αλλά και στους δρόμους και στις πλατείες.
Στην Παιδεία, ισχύει κάτι το ανάλογο. Ο Νέος Νόμος-Πλαίσιο, επιβάλει να ισχυροποιηθούν οι μαζικές κινητοποιήσεις και η μαζική αντίδραση.
Πιστεύω και εγώ πως η Ε.Ε. δεν μπορεί να αλλάξει σε κάτι καλύτερο. Δεν μπορεί κανένας να επιδιώξει βελτίωση της νοοτροπίας της. Οπότε, συμφωνώ απόλυτα με το ΚΚΕ, όταν λέει πως η μοναδική λύση είναι η έξοδος της Ελλάδος από την Ε.Ε.
Επίσης, δεν θεωρώ το ΝΑΤΟ ως ειρηνιστικό οργανισμό, αλλά ως επεκτατικό στρατιωτικό φορέα που επεμβαίνει εκεί, όπου η κοινή γνώμη δεν επιτρέπει πιο άμεσες επεμβάσεις. Θέλω να βγω από το ΝΑΤΟ.
Θεωρώ τον μοναδικό άξιο εκπρόσωπο της Αριστεράς το ΚΚΕ, διότι δεν αμφιταλαντεύεται κατά το δοκούν, αλλά μένει σταθερά στις αρχικές του τοποθετήσεις και αξίες.
...-ΣΥΡΙΖΑ:
Δεν με εκφράζει ούτε το ΠΑΣΟΚ ούτε η ΝΔ.
Είναι το ίδιο λαοπλάνοι και το ίδιο υποταγμένοι στο κεφάλαιο.
Θέλω μια Σοσιαλιστική κοινωνία όχι του ’40 αλλά του 2009.
Για αυτό, δεν με εκφράζει και το ΚΚΕ.
Επιθυμώ να έχω για κυβέρνηση ανθρώπους που δεν προσκολλάνε τόσο σε εθνικιστικά παραληρήματα, αλλά θεωρούν πως η καλύτερη λύση, είναι πάντα εφικτή, μέσα από συζητήσεις και αμοιβαίες υποχωρήσεις.
Δεν με ενδιαφέρει αν τα Σκόπια ονομαστούν Μακεδονία. Απαξιώ την Ιστορία, μιας και η ζωή είναι μια ευθεία, και πρέπει να κοιτάζω μπροστά.
Δεν με ενδιαφέρει το Κυπριακό. Οι Τούρκοι έχουν τόσα δικαιώματα στο νησί, όσα έχουν και οι Κύπριοι.
Θεωρώ πρώτιστο θέμα της χώρας μου, το μεταναστευτικό.
Θέλω σε κάθε μετανάστη, να δώσω πολιτικά δικαιώματα, δικαίωμα ψήφου και ίση μεταχείριση.
Θέλω να έχουν το δικαίωμα να ζουν όπως θέλουν, χωρίς να περιορίζονται από τους ‘’εθνικούς τρόπους συμπεριφοράς’’, όπως άλλωστε θέλω να κάνω και εγώ, όταν βγαίνω στο εξωτερικό.
Θέλω να διαχωριστεί η Εκκλησία από το Κράτος, διότι, με ενδιαφέρει να απαλλαγώ από συμπλέγματα του παρελθόντος αλλά και από σκάνδαλα τύπου Βατοπεδίου.
Θέλω να μπορώ να ζήσω όπως θέλω εγώ, και όχι όπως επιβάλλουν οι ‘’κανόνες της κοινωνίας’’.
...-ΛΑΟΣ(1):
απλά, θέλω να δω Ψινάκη στη Βουλή.
Να μιλάει ο Παπανδρέου στο Βήμα της Βουλής, και ο Ψινάκης να φωνάζει από κάτω ‘’Είσαι θεά!!!’’.
Να αγορεύει ο Τσίπρας, και να ακούω τον Ψινάκη να φωνάζει ‘’α, καλά είσαι τρελή;;;’’.
Να δω τον Ψινάκη, να πείθει τον Καρατζαφέρη να κάνει lifting και να τραβήξει πρόσωπο, χείλια, μέτωπο μπας και φύγει αυτό το μόνιμο συνοφριομένο βλέμμα του προέδρου του κόμματος.
Θέλω να δω Ψινάκη να ομιλεί και να τον χειροκροτεί ο Βελλό και ο Βορίδης.
Θέλω να δω Ψινάκη. Τέλος.

-ΛΑΟΣ(2):
Θα ψηφίσω ΛΑΟΣ, διότι ανήκω σε έναν χώρο, που δεν εκπροσωπείται από άλλο πολιτικό φορέα σήμερα.
Ο πλησιέστερος είναι το ΛΑΟΣ.
Και θα τον ψηφίσω, διότι θα ψηφίσω το χώρο, όχι το κόμμα.
Θα το κάνω διότι πιστεύω στο χώρο, πιστεύω στις Αξίες που αυτός (ο χώρος) εκπροσωπεί και μάχομαι για αυτόν.
Θέλω ο χώρος να συνεχίσει να υπάρχει και μετά το ΛΑΟΣ.
Δεν θέλω να απογοητευτεί ο συναγωνιστής μου, βλέποντας πως ο χώρος είναι ‘’μικρός ποσοτικά’’.
Θέλω να νιώσουν όλοι οι συναγωνιστές μου, πως ο χώρος είναι μεγάλος.
Άσχετα αν το κόμμα έχει χαθεί μέσα στις πολιτικές ίντριγκες και στα πολιτικά παιχνίδια.
Άσχετα αν κάποιοι καβάλησαν τόσο πολύ το καλάμι, που νομίζουν πως οι Αξίες και οι Αρχές εκφράζονται ΜΟΝΟΝ με τα λόγια και όχι με τις πράξεις.
Άσχετα, αν αποδείχθηκε πως το αδηφάγο τέρας της εξουσίας, καπελώνει συνειδήσεις και στόχους, αποδεικνύοντας πόσο γλυκιά είναι η εξουσία.
Άσχετα με το ότι η αρχή ‘’μάζευε, ας είναι και ρώγες’’ που εκφράζει και την πολιτική αλλά και τα στελέχη του κόμματος, δεν συνάγει με καμία Αρχή και καμία Αξία του χώρου.
Ο χώρος είναι μεγάλος.
Και οι εκλογές, θα αναδείξουν το πόσο μεγάλος είναι.
Ώστε, όταν έρθει η ώρα να αναγεννηθεί ο χώρος, να μην ξαναρχίσουμε από την βρεφική ηλικία.
Θεωρώ πως η αντίσταση απέναντι στην Νέα Τάξη, δεν μπορεί να γίνει ούτε μονόπλευρα, ούτε ταξικά, ούτε ατομικά.
Πρέπει να γίνει συλλογικά και πρωτίστως εθνικά.
Κατανοώ πως πολίτης χωρίς Πόλις, δεν νοείται.
Και Πόλις, είμαστε όλοι εμείς.
Το Κράτος είμαι εγώ.
Και πρέπει να αλλάξω εγώ, για να αλλάξω το Κράτος.
Θέλω Δημοκρατία και Ισονομία, και κανένας δεν μπορεί να μου την προσφέρει όταν χωρίζει ταξικά τους ανθρώπους.
Θέλω Παιδεία και Υγεία, σύμφωνα με τους στοιχειώδεις κανόνες Αξιοπρέπειας.
Στην οικονομία, μόνον ο χώρος μου, μπορεί να τα βάλλει με το κεφάλαιο.
Διότι, δεν το διαχωρίζει ταξικά, αλλά εθνικά.
Δεν με ενδιαφέρει αν ο τάδε έχει δύο αυτοκίνητα και ο δείνα κανένα.
Με ενδιαφέρει οι συμπολίτες μου, που ζούνε δίπλα μου, να είναι ευτυχισμένοι.
Και δεν με ενδιαφέρει αν το τάδε έχει πέντε εργοστάσια, αρκεί αυτά τα εργοστάσια να τονώνουν την οικονομία και την ποιότητα ζωής του τόπου μου.
Για εμένα Εθνική Πολιτική στην Οικονομία, είναι η Υπεράσπιση του Αγρότη.
Και αυτό θέλω. Θέλω τους αγρότες μου ευτυχισμένους. Αξιοπρεπείς.

Θεωρώ επίσης, πως έχω το δικαίωμα να διαχωρίσω την Μοναδικότητά μου ως Έθνος, από τους άλλους, πάντα με σεβασμό στην Μοναδικότητα του άλλου, αλλά πρωτίστως με αυτοσεβασμό στην δική μου Μοναδικότητα.
Θέλω να έχω το δικαίωμα να διατηρώ αναλλοίωτα τις Αξίες και τις Αρχές του λαού μου, όπως μου τις πέρασαν οι παππούδες μου, όχι επειδή απλά αδυνατώ να τις εξελίξω, αλλά επειδή ,από τη μία θεωρώ πως όλα τα προτεινόμενα είναι χαμηλής ποιότητας, αφετέρου, πιστεύω στην ποιοτική ανωτερότητα των δικών μου Αρχών.

Θέλω να αλλάξω τον κόσμο.
Αλλά πρέπει πρωτίστως να αλλάξω τον τόπο μου.

Για να το κάνω αυτό, πρέπει να δώσω όλο μου το είναι, στο να αλλάξω την κατάσταση εδώ.
Μετά, θα είναι πιο εύκολο να αλλάξω τον κόσμο, αν πρώτα έχω αλλάξει το σπίτι μου.

3 σχόλια:

  1. Παρακαλώ πολύ φίλε Όμοιε.

    Θα ψηφίσω Ενωση Κεντρώων γιατί δεν με εκφράζουν οι δεξιές καί αριστερές άναρθρες κραυγές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δεν θα ψηφισω τιποτα...
    γιατι τους εχω βαρεθει ολους...
    πλανωντε οικτρα οσοι νομιζουν πως καποιο απο κομματα που υπαρχουν θα κανει καποια αλλαγη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Προς Κεφαλλονίτη:
    Ψήφος σε κόμματα που δεν θα μπούνε στο Κοινοβούλιο, είναι ψήφος ενίσχυσης του ενός εκ των δύο πόλων του διπολικού συστήματος.
    Φίλε Κεφαλλονίτη, το σύστημα έχει φτιάξει τον εκλογικό νόμο στα μέτρα του. Μην τους κάνεις τη χάρη και παίξεις το παιχνίδι τους.
    Μην αφήσεις να περιορίσουν την επιλογή σου για αντίδραση.

    Προς Ανώνυμο:
    Κάθε ψήφος σε Λευκό-Άκυρο, ενισχύει το δικομματισμό.
    Η Αποχή δε, τον ενισχύει πολύ περισσότερο, μιας και οι έδρες θα γεμίσουν με βουλευτές είτε ψηφίσουν 5 εκατ., είτε ψηφίσουν 5 χιλιάδες.
    βρες τη ψήφο εκείνη, που η αγανάκτησή σου, θα προσμετρηθεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή