Σχετικά με τις δηλώσεις Φίλη περί μη αναγνώρισης του όρου ‘’γενοκτονία’’
για τις διώξεις των βαρβάρων Τούρκων στους Έλληνες του Πόντου, ειπώθηκαν και
γράφτηκαν πολλά.
Οι περισσότεροι ‘’διανοούμενοι’’ έσπευσαν να υπερασπιστούν
το δικαίωμα του Φίλη να εκφράζει την άποψή του, κατηγορώντας βεβαίως όσους
διαμαρτυρήθηκαν για τις δηλώσεις Φίλη, ως εθνικοπαράφρονες, ανιστόρητους και κακεντρεχείς.
Πολλοί ‘’κάτοχοι της μίας Αλήθειας’’ έσπευσαν να εκφράσουν
ερωτήματα του τύπου:
‘’ποιοι και γιατί στοχοποιούν τον Φίλη’’ ή
‘’γιατί εμπλέκουν τον όρο γενοκτονία με τους Πόντιους’’
και άλλες τέτοιες γελοιότητες.
Πρώτα από όλα, να ξεκαθαρίσουμε κάτι.
Ο Φίλης ως Πολιτικός και δη ως Υπουργός, εφκράζει Πολιτικό
Λόγο και όχι Επιστημονική Γνώση (ο ίδιος βεβαίως δεν είναι επιστήμονας ούτως ή
άλλως).
Ο Πολιτικός Λόγος, δεν εμπλέκεται σε επιστημονικά ή ιστορικά
ερωτήματα, αλλά λαμβάνοντας τις προτάσεις ή τις μελέτες εξειδικευμένων ή
εξουσιοδοτημένων επιστημονικών ομάδων, αποφασίσει αν θα κατοχυρώσει ή θα
αμφισβητήσει αυτά τα αποτελέσματα , αν δηλαδή θα αναγνωρίσει επίσημα ή δεν θα
αναγνωρίσει επίσημα το αποτέλεσμα αυτής της μελέτης.
Η Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου από τους βάρβαρους
Τούρκους, έχει αναγνωριστεί από το Ελληνικό Κράτος ως τέτοια.
Ο Φίλης, στις επαίσχυντες δηλώσεις του, προσπάθησε να
υποστηρίξει κάτι παράλογο:
‘’Ως Πολιτικός, αποδέχεται και υπερασπίζεται (πως γίνεται
αυτό άραγε;) την επίσημη θέση του Κράτους, αλλά προσωπικά έχει άλλη άποψη’’.
Είναι μια παράλογη θέση, αν σκεφτεί κανείς και πως ο συγκεκριμένος τυγχάνει
αυτό το διάστημα να είναι Υπουργός σε αυτή την κυβέρνηση των εκπλήξεων.
Δεύτερο και πιο σημαντικό από όλα όσα γράφτηκαν και θα
γραφτούν για το συγκεκριμένο θέμα:
Το ερώτημα ‘’ποιος στοχοποιεί τον Φίλη’’, δεν έχει καμία
λογική βάση.
Θα ρωτούσε κανένας ‘’ποιος στοχοποιεί τον Χίτλερ’’;
Ή ‘’ποιος
στοχοποιεί τον Κεμάλ;’’
Έναν νεοναζί, αρνητή του Ολοκαυτώματος, τον στοχοποιούν
άνθρωποι ή ολόκληρη η Ανθρωπότητα;
Όταν το θύμα, στο δικαστήριο δείχνει τον θύτη με το δάχτυλο,
τον ‘’στοχοποιεί’’;;
Στην Ε.Ε. υπάρχει Νομοθεσία που ορίζει ξεκάθαρα πως κάθε ένας
που αρνείται την ιστορικά αναγνωρισμένη Γενοκτονία ενός λαού, διαπράττει
αδίκημα και πρέπει να επιδέχεται ποινικές κυρώσεις.
Άρα, δεν τίθεται ‘’στοχοποίηση’’ του Φίλη ή του κάθε
ανιστόρητου ψευτοεπιστήμονα, αλλά τίθεται μόνο ασέβεια προς την Ιστορία και
ασέβεια προς τους Νόμους του Κράτους.
Θα μπορούσαμε λοιπόν να απαντήσουμε ξεκάθαρα στον κ. Φίλη, στους
ψευτοδιανοούμενους που σπεύδουν να τον υποστηρίξουν αλλά και σε όλους εκείνους
που μέσω δικών τους υποκειμενικών κριτηρίων υποστηρίζουν την άρνηση διαφόρων
Γενοκτονιών της ανθρώπινης ιστορίας, πως δεν είναι ‘’κάποιοι άνθρωποι’’ ή ‘’κάποιες
ομάδες ανθρώπων’’ που ‘’στοχοποιούν’’ αυτές τις προκλητικές απόψεις, αλλά η
ίδια η Ανθρωπότητα σπεύδει να καταδικάσει αυτούς τους αρνητές της Ιστορίας.
Ο κάθε άνθρωπος, έχει δικαίωμα να αναγνωρίζει ή όχι μια
Γενοκτονία. Μπορεί, μέσα στην βαρβαρότητά του αν επιθυμεί, να χλευάζει ή να
βρίζει τους νεκρούς ή να υμνεί τους θύτες.
Αλλά όταν υπάρχει ένας Νόμος που στην ουσία απαγορεύει την
Βαρβαρότητα, τότε όντως υπάρχει ποινικοποίηση για εκφράσεις που αμφισβητούν
ιστορικά δεδομένα όπως είναι οι Γενοκτονίες. Αυτός ο Νόμος ισχύει και στην
Ελλάδα, άρα δεν τίθεται θέμα αν καλώς ή κακώς το Κράτος αναγνώρισε την
Γενοκτονία των Ποντίων με νόμο του 1994, αλλά πως
οι δηλώσεις του Φίλη δεν είναι
απλά ‘’απόψεις με άλλο περιεχόμενο’’ - είναι παράνομες και καταδικαστέες
βάση Νομοθεσίας.
Πάμε όμως και στην ουσία:
Πολλοί ψευτοδιανοούμενοι, έσπευσαν να επισημάνουν πως ο όρος
γενοκτονία, χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά από τον κ. Lemkin για τις διώξεις των Ναζί στους εβραίους,
και εμπεριέχει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά για να μπορεί να χρησιμοποιείται ο
όρος.
Σωστά έως εδώ.
Αλλά, αυτό που κρύπτεται και δεν αναφέρεται πουθενά, σε
αυτές τις ψευτοδιανοούμενες απόψεις και είναι στην ουσία η απάντηση σε όσους
ψευτοδιανοούμενους σπεύδουν να διαφοροποιήσουν την Γενοκτονία των Εβραίων από
την Γενοκτονία των Ποντίων, είναι πως
ο Lemkin, για να ορίσει τον όρο Γενοκτονία το 1948, πήρε ως
παράδειγμα τις Γενοκτονίες των Αρμενίων και των Ποντίων από τους βάρβαρους
Τούρκους. Για τους Εβραίους, ο όρος δόθηκε εκ των υστέρων. Ο Lemkin, του οποίου τα αρχεία των μελετών
του βρίσκονται ελεύθερα στην Βιβλιοθήκη του Κογκρέσου στην Ουάσιγκτον των ΗΠΑ,
βασιζόμενος σε αυτά τα δύο γεγονότα, τις Γενοκτονίες των Αρμενίων και των
Ποντίων, έδωσε σάρκα και οστά σε αυτό τον όρο (genocide) για να μπορεί να
χρησιμοποιηθεί και για τις διώξεις των εβραίων από τους ναζί.
Και για να συνδέσω το συγκεκριμένο με το προηγούμενο ερώτημα ‘’ποιος
στοχοποιεί τον Φίλη’’.
Ο Lemkin όρισε αυτό τον όρο –γενοκτονία- ακριβώς για να μπορεί η Ανθρωπότητα να στοχοποιεί τους θύτες των γενοκτονιών και να τους καταδικάζει, ώστε να μην επαναληφθούν τέτοια φαινόμενα στην ανθρώπινη ιστορία.
Ο Lemkin όρισε αυτό τον όρο –γενοκτονία- ακριβώς για να μπορεί η Ανθρωπότητα να στοχοποιεί τους θύτες των γενοκτονιών και να τους καταδικάζει, ώστε να μην επαναληφθούν τέτοια φαινόμενα στην ανθρώπινη ιστορία.
Κλείνοντας, θα αναφέρω τα εξής:
Από εδώ και πέρα, οι Βάρβαροι Τούρκοι θα μπορούν σε κάθε
ευκαιρία να υποστηρίζουν πως ‘’εδώ και η ίδια η κυβέρνηση της Ελλάδος,
υποστηρίζει πως δεν υπήρξε γενοκτονία’’.
Για να αποφύγει λοιπόν το ελληνικό κράτος μια τέτοια
εμπλοκή, θα πρέπει άμεσα η κυβέρνηση, με επίσημη θέση κατά των δηλώσεων άρνησης
της γενοκτονίας των Ποντίων από τον Φίλη, να τον απομακρύνει από τη θέση του,
να του ζητήσει άμεσα παραίτηση από βουλευτή και να ξεκινήσει άμεσα η Εισαγγελία
τη διαδικασία επιβολής ποινής βάση Νομοθεσίας στον Φίλη.
Με αυτό τον τρόπο, το
ελληνικό κράτος θα αποδείξει πως όχι μόνο επιθυμεί να υπερασπιστεί τις επίσημες θέσεις της,
αλλά και πως μπορεί να το κάνει στην πράξη.
Υπάρχουν οκτώ φάσεις μιας Γενοκτονίας, κατά τον Stanton. Ξεκινάει με τον Στιγματισμό μιας ομάδας ανθρώπων, προχωράει με τον
απ-Εξανθρωπισμό της, με την Πόλωση, την Εξόντωση και καταλήγει στο τέλος με την
Άρνηση (Denial).
Στο τέλος δηλαδή της Γενοκτονίας, οι θύτες αρνούνται την
ύπαρξη της Γενοκτονίας, αρνούνται την ύπαρξη της διωκόμενης ομάδος, αρνούνται
τα εγκλήματα, αρνούνται τις θηριωδίες.
Ο κ. Φίλης με τις δηλώσεις τους, αλλά και όλοι όσοι έσπευσαν
να τον υποστηρίξουν, μοιάζουν σαν να συμμετέχουν στο τελικό στάδιο της Γενοκτονίας
των Ελλήνων του Πόντου.
Η ίδια η Ανθρωπότητα, δεν πρέπει να τους δώσει το δικαίωμα να ολοκληρώσουν
το Έγκλημα των βαρβάρων Τούρκων απέναντι στην Ανθρωπότητα.
τσαμπα ολοκληρο αρθρο και εχασες την ουσια
ΑπάντησηΔιαγραφήτελικα δεν μας ειπες γιατι ειναι γενοκτονια και οχι εθνοκαθαρση και ποια η διαφορα
επι της ουσιας οχι τα πολιτικαντικα που μικρη σημασια εχουν
Το αν είναι Γενοκτονία ή όχι, δεν είναι δουλειά τούτε το Φίλη, ούτε δική μου, ούτε δική σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο κείμενο δεν είναι επιστημονική μελέτη, αλλά απάντηση σε όσους έσπευσαν να κατηγορήσουν όσους διαμαρτυρήθηκαν για τις δηλώσεις Φίλη, ότι στοχοποιούν την ''άλλη άποψη''.
Αρα η ρεπουση καλως τα ελεγε ως επιστημων
ΑπάντησηΔιαγραφήΑρα και το βιβλιο της 6ης δεν εχουμε δικαιωμα να το κρινουμε εμεις αλλα οι επιστημονες
Τα πιστευεις αυτα που λες?
Κριτική έχει δικαίωμα να κάνει ο καθένας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Φίλης δεν εξέφραση ''προσωπική άποψη'' αλλά επίσημη θέση.
Κατανοώ βεβαίως πως δύνασαι να καταλάβεις την διαφορά.
1 Κριτική έχει δικαίωμα να κάνει ο καθένας.
ΑπάντησηΔιαγραφή2 Το αν είναι Γενοκτονία ή όχι, δεν είναι δουλειά τούτε το Φίλη, ούτε δική μου, ούτε δική σου.
kai ta 2 τα ειπε το ιδιο ατομο. προφανως διπολικη διαταραχη
"Ο Φίλης δεν εξέφραση ''προσωπική άποψη'' αλλά επίσημη θέση."
οχι . ο ιδιος επισημανε πως ηταν προσωπικη αποψη και οχι της κυβερνησης
το θεμα ειναι οτι απετυχες να την αποδομησεις ασχολουμενος με παραπολιτικα ανευ σημασιας
Το ότι δεν είναι θέση της κυβέρνησης, δεν απαγορεύει μια άποψη να είναι επίσημη. Επίσημες θέσεις δεν παίρνουν μόνο οι κυβερνήσεις αλλά και άλλοι επίσημοι φορείς (πχ εκκλησία, επιστήμονες, κ.ο.κ.)
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Φίλης εξέφρασε την άποψη ως ''επίσημη'' θέση διαφόρων ''επιστημονικών κύκλων'', όπως είπε.
Άρα, δεν εκπροσωπούσε σαφώς την κυβέρνηση αλλά κάποιους ''επιστημονικούς κύκλους''.
Για την διαφορά ''γνώμης'', ''θέσεις'' και κριτικής σε μια άποψη, συνεχίζεις να κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις οπότε συνέχισε τις trolιές σου.
Αρα ανασκευασες οκ
ΑπάντησηΔιαγραφήαν αυτό καταλαβαίνεις, ok.
ΑπάντησηΔιαγραφή