Τον τελευταίο καιρό, όλο και περισσότερο αντιλαμβάνομαι πως μια εκ των ελαχίστων πολιτικών που μπορούν πραγματικά και πρακτικά, να μας βγάλουν από την συγκεκριμένη ‘’δύσκολη’’, ή πλαστά δύσκολη κατάσταση που βρίσκεται η χώρα, είναι αυτή που εκφράζει και φέρει ως βάση της, το ΚΚΕ.
Είναι τέτοια η μοίρα που έχει πάρει η χώρα, με μια ηγεσία που πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο, και έναν λαό να κάθεται αδρανείς, αδιάφορος ή ψευτο-οργισμένος στον καναπέ του και παρακολουθεί την πτώση της χώρας, που η μοναδική πλέον λύση είναι να προκύψει , μέσα από μια εντελώς διαφορετική αντίληψη αυτού του λαού και αυτής της πολιτικής σκέψης στους όρους δημοκρατία και ιδιοκτησία, ένα είδος ‘’σοκαριστικής’’ αλλαγής ώστε να τους συνεφέρει. Όλους τους. Και τον κοιμώμενο λαό, αλλά και την θρασυτάτη και εξοργιστικά προκλητική πολιτική αντίληψη της ηγεσίας της χώρας.
Η αντίληψη που έχει το ΚΚΕ περί της ‘’ιδεατής’’ κοινωνίας, κακά τα ψέματα, δεν ταιριάζει και δεν μπορεί με τίποτα να αφομοιωθεί, από έναν λαό όπως οι Έλληνες.
Δεν ταιριάζει στην παράδοσή μας.
Παρ΄όλα αυτά, παραμένει, κατά την άποψή μου, η μοναδική μας λύση.
Αν αναλογιστούμε όπως πχ υποστηρίζει η Naomi Klain , πως με μια κατάσταση ‘’σοκ’’, όπως αυτή που προκύπτει από μια τρομολαγνεία περί ‘’χρεωκοπίας’’, μπόρεσε η πολιτική ηγεσία να περάσει τα χειρότερα και αντί-λαϊκότερα μέτρα, χωρίς καμία αντίδραση του ελληνικού λαού, ίσως ξανά μια παρόμοιας δυναμικής ‘’θεραπείας’’ σοκ, να μπορέσει να ανατρέψει την σημερινή κατάσταση, και να επαναφέρει την προ τους αρχικού σοκ πραγματικότητα.
Μια κοινωνία όπως αυτή που θεωρεί ως ιδανική το ΚΚΕ, ίσως να ήταν το φάρμακο, το ισχυρό και πικρό φάρμακο, που απαιτείται για να νικήσουμε την αρρώστια αυτής της νεοφιλελεύθερης κοινωνίας που μας έχουν επιβάλει.
Και ίσως και αυτό να δώσει ένα μάθημα. Και στον κοιμώμενο λαό, μιας και αυτό θα φέρει μια σειρά αλυσιδωτών αντιδράσεων, όπως η εξέγερση, η επανάσταση και ίσως και ο εμφύλιος, μιας και όπως έχουμε πει παραπάνω, η κοινωνία του ΚΚΕ δεν ταιριάζει στον Έλληνα, αναγκάζοντάς τον να ‘’ξεβολευτεί’’ από τον καναπέ του.
Το ίδιο ωφέλιμη όμως επίσης θα είναι και το σοκ της κοινωνίας του ΚΚΕ προς όλους αυτούς που σήμερα αποτελούν την ‘’άρχουσα’’ τάξη. Αυτή τη τάξη, που εξ αιτίας της και για να προστατέψει τα δικά της συμφέροντα , έχει επιβάλλει, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο όλες αυτές τις υποχρεωτικές ή μη περικοπές της κοινωνίας που ονειρεύεται ο ελληνικός λαός.
Έχει τόσο αποθρασυνθεί πλέον η άρχουσα τάξη, που οι ενέργειες και οι πράξεις της, το τελευταίο διάστημα, τόσο απομακρυσμένες από κάθε λογική ή έστω πλαστά αποδεχόμενες ως αναγκαστική αντίδραση, γεννούν έντονους προβληματισμούς ακόμα και περί της ευφυΐας της.
Μια κοινωνία όπως αυτή που ονειρεύεται το ΚΚΕ ίσως να ήταν το μοναδικό ‘’χάπι’’ για να γιατρέψει την άρρωστη αυτή θρασύτητα και την αίσθηση της παντοδυναμίας από αυτή την άρχουσα τάξη.
Όλα τα παραπάνω, θέτουν ως δεδομένη την αναγκαιότητα όλων όσων έχουν απηυδήσει πραγματικά με την σημερινή κατάσταση αλλά και όλους τους απογοητευμένους που βλέπουν και το πόσο ισχυρή είναι ,για να μπορέσει να αλλάξει αυτή η σημερινή κατάσταση, να στηρίξουν στις επόμενες εκλογές το ΚΚΕ.
Όχι επειδή στηρίζουμε την κοινωνία της. Προσωπικά δεν δηλώνω πως ασπάζομαι τον Κομμουνισμό. Ούτε ως θεωρία ούτε ως προσπάθεια πράξης.
Δεν θεωρώ πως υπάρχει έστω και το ελάχιστο ενδιαφέρον, να πειραματιστεί κάποιος στην ύπαρξη μιας κοινωνίας, που εξ αρχής ορίζει την απαγόρευση της ιδιωτικής περιουσίας.
Αυτός ακριβώς είναι και ο λόγος που η κοινωνία του ΚΚΕ δεν κολλάει στους Έλληνες.
Στο κομμάτι της ‘’ιδιοκτησίας’’.
Όλοι οι Έλληνες, οι σώφρονες τουλάχιστον, αντιλαμβάνονται πως τα δημόσια αγαθά, οφείλουν και πρέπει να είναι κρατικά, να παρέχονται από ένα κοινό ‘’ταμείο’’, ας πούμε, που λέγεται κράτος.
Αυτό τουλάχιστον μας διδάσκει και η Ιστορία μας.
Η αναγκαιότητα που δημιούργησε την ανάγκη ύπαρξης της αρχαίας Πόλης-Κράτους, είναι και η πρώτη απόδειξη του πόσο παλαιά, ο Έλληνας αντιλήφθηκε την ανάγκη, να υπάρχει μία αρχή, που να παρέχει τις βασικές απαιτήσεις για την ύπαρξη μιας κοινωνίας.
Από την οδοποιία και την φύλαξη της ελευθερίας, έως τη ναυσιπλοΐα και την πρόσβαση σε πόσιμο νερό, κάποιες βασικές ανάγκες, καλύπτονται και πρέπει να καλύπτονται από ένα κοινό ταμείο, όπως μια Πολιτεία, μια Πόλη, ένα κράτος****.
Μας το διδάσκουν οι πρόγονοί μας, και καλώς-κακώς, υπάρχει ακόμη στο dna μας αυτή η πεποίθηση. Κανένας πραγματικός Έλληνας δεν μπορεί να αγνοήσει πως στην ιστορία αυτού του τόπου, από τα αρχαία χρόνια έως και τα νεότερα, ο ρόλος μιας κρατικής εξουσίας, σε βασικές ανάγκες της κοινωνίας, ήταν πολύ σπουδαιότερος από τον ρόλο ενός ‘’παρατηρητή’’ ή ‘’διαιτητή’’.
Αυτό που επίσης όμως οφείλει και να αποδεχθεί, είναι πως παρ’ όλη τη αναγκαιότητα μιας κρατικής αρχής πάνω σε δημόσια αγαθά, ο τόπος αυτός γαλουχήθηκε, από τα αρχαία χρόνια εξίσου, και με την έννοια της ατομικής ιδιοκτησίας. Οι Έλληνες, από την πρώτη ύπαρξή τους, είχαν βαθιά ριζωμένη την λέξη ιδιοκτησία μέσα στην έννοια της ανεξαρτησίας.
Ακόμη και οι Σπαρτιάτες, κοινωνία που ήταν κατά κάθε έννοιας ατομικής προσωπικότητας, την ατομική ιδιοκτησία την επέτρεπε.
Η δε αρχαία Αθήνα, όριζε τόσο πολύ την έννοια της ατομικής ιδιοκτησίας με την ανεξαρτησία, που χρησιμοποίησε τον ιδιόκτητο στόλο της, ως μοχλό πίεσης κατά των άλλων Ελλήνων, στο να τους πείσει για την αναγκαιότητα της ναυμαχίας της Σαλαμίνας***.
Στη πορεία αυτού του έθνους, ο όρος ατομική ιδιοκτησία είναι βαθιά ριζωμένος στην ιστορία του. Εκεί κάνουν και λάθος οι κομμουνιστές.
Είναι τόσο το παρωπιδίστικο κόλλημά τους με την έννοια της κρατικής ιδιοκτησίας, που δεν μπορούν να ορίσουν οποιαδήποτε ατομική ιδιοκτησία, όσο μικρή και να είναι, μέσα στην κοινωνία τους.
Και δεν καταλαβαίνουν πως η αναγκαιότητα αυτή καθ’ αυτή, την έννοιας ‘’προστασία της ατομικής ιδιοκτησίας’’ γέννησε την ανάγκη να δημιουργηθεί η πρώτη Πόλη-Κράτος, και να γεννηθεί με τη σειρά της η έννοια ‘’κρατική επιμέλεια δημοσιών αγαθών’’**.
Και συν το λάθος τους, ελπίζουν πως θα μπορέσουν να το περάσουν σε ένα λαό που γέννησε την ατομική ιδιοκτησία.
Αν και σύμφωνα με τα παραπάνω, δεν μπορώ επ’ ουδενί να αποδεχθώ μια κοινωνία άνευ ατομικής ιδιοκτησίας, μιας και θεωρητικώς θεωρώ αιτία γέννησης του ίδιου του Κράτους την ατομική ιδιοκτησία, παρ ‘ όλα αυτά θεωρώ την αναγκαιότητά της απαραίτητη για να ξεφύγει η χώρα από τον κατήφορο που την οδηγούν χέρι-χέρι, η θρασύτητα της ηγεσίας και η μαλθακότητα του λαού.
Ένα ηχηρό χαστούκι, είναι αυτό που πολλές φορές επαναφέρει ένα ασθενή κατάστασης ‘’σοκ’’.
Και αυτή τη συγκεκριμένη στιγμή που μιλάμε, το μοναδικό ‘’ισχυρό’’ χαστούκι που μας απομένει, εμάς τους δύσμοιρους Έλληνες, είναι αυτό του Κομμουνισμού.
Αλλά βεβαίως, όσοι μπορούν να κοιτάξουν προς τα μπροστά, θα γνωρίζουν εκ των προτέρων πως ο Έλληνας χρειάζεται χαστούκι για να ξυπνήσει. Όχι για να ξαναλιποθυμήσει.
Και θα χρειαστεί μόνο αυτό.
Να ξυπνήσει.
Μετά, θα μπορέσει να συνεχίσει μόνος του, χωρίς την ανάγκη άλλου ‘’χαστουκιού’’ ή δεύτερης ‘’δόσης’’.
Και αυτό, οφείλει να γνωρίζει εκ των προτέρων και το ΚΚΕ, ώστε να μην χρειαστεί να επαναληφτούν λάθη του παρελθόντος*
*ο εμφύλιος πόλεμος, που ακολούθησε όταν η Ελλάδα ξανακέρδισε την ελευθερία της από τους Γερμανούς, πήγε τη χώρα τόσα χρόνια πίσω, όσο θα χρειάζονταν δύο κατοχές.
**Οι πρώτες Πόλεις-Κράτη, δημιουργήθηκαν από την ανάγκη προστασίας των ατομικών ιδιοκτησιών από εξωγενείς ή ενδογενείς εχθρούς. Για αυτό και στην ακμή του, ο Αρχαίος Κόσμος, δεν είχε απαγορεύσει την ατομική ιδιοκτησία, αλλά την είχε προσαρμόσει , βάση της διαχείρισής του, σε μέσο ισχύος της κρατικής.
*** Όταν ο Ευρυβιάδης ήθελε να απομακρυνθεί ο Ελληνικός στόλος από τη Σαλαμίνα, ο Θεμιστοκλής δήλωσε πως αν δεν μείνει εκεί, να προστατέψει την Αττική, οι Αθηναίοι θα έπαιρναν τον ιδιόκτητό τους στόλο και θα αποχωρούσαν. Δήλωσε δε πως οι Αθηναίοι, όσο έχουν τον στόλο τους, συνεχίζουν να υφίσταντο ως Πόλη, άσχετα αν η Αθήνα είχε ήδη καταλειφθεί από τους Πέρσες.
***Σε ανασκαφές που έγιναν στην Κρήτη, από την Μινωική ακόμη εποχή, η παροχή δωρεάν πόσιμου ζεστού και κρύου νερού, δεν ήταν ιδιωτική υπόθεση αλλά υπόθεση της κρατικής εξουσίας.
ωραία, ας πούμε ότι στις επόμενες εκλογές θα στηρίξουμε ΚΚΕ. Αυτό (το ΚΚΕ) το ρώτησες αν θέλει να το στηρίξουμε;;;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔες εδώ:
http://www.youtube.com/watch?v=O-K3_BiDTcw
Ας μην πέφτουμε στην παγίδα τους. Ας μην πέσουμε και σε Αυτών την παγίδα...
Είναι πασίγνωστο πλέον (και από δηλώσεις και από πράξεις αριστερών φορέων), ότι η αριστερά υφίσταται μονάχα για να "Αρνιέται" και να "Διαφωνεί" προς την εκάστοτε "καπιταλιστική" εξουσία, να λαϊκίζει αβέρτα, και να συλλέγει τις ψήφους των εξαπατημένων-δυσαρεστημένων ψηφοφόρων.
Αν κυβερνήσουν οι "κομμουνισταριστεροί", θα αυτοαναιρεθούν. Ουσιαστικά, το μνημόνιο και η κρίση, ήταν μάννα εξ ουρανού για την Αλεκούλα...
Και αν κυβερνήσει το ΚΚΕ (λέμε τώρα), η κομμουνιστική νοοτροπία δεν ταιριάζει στους Έλληνες (όπως πολύ σωστά είπες), κι τότε θα δημιουργηθεί μια άλλου είδους εξέγερση ώστε να πέσει το κομμουνιστικό καθεστώς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕ, τότε, ο καπιταλιστικός φασισμός που θα ακολουθήσει μετά από αυτή την κατάλυση του υποτιθέμενου κομμουνιστικού συστήματος, ίσως είναι σε χειρότερη και αγριότερη μορφή από τον σημερινό...
Ακριβώς επειδή το ΚΚΕ έχει μάθει να ''Διαφωνεί'' και να ''Αρνείται'', είναι ο μοναδικός φορέας που μπορεί να παίξει το ρόλο της ''θεραπευτικής αγωγής'' ενός κοιμόμενου λαού και μιας θρασυτάτης πολιτικής elit.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι εννοείται πως μετά την αγωγή θα προκύψει νέος αγώνας (όπως μετά την Κατοχή).
Εκτός αν το ΚΚΕ αποδεχθεί το ρόλο του, αυτού της ''θεραπευτικής αγωγής'' και δεν ονειρεύεται ένα νέο Σοβιέτ.
Αυτό δεν μπορούμε να το γνωρίζουμε με σιγουριά. Εγώ πιστεύω ότι θα το ονειρεύεται (το νέο Σοβιέτ). Γενικώς ακούγεται λίγο περίεργη η πρόταση να στηρίξουμε εμείς οι μη-κομμουνιστές, έναν κομματικό φορέα που τα περισσότερά του μέλη πιστεύουν ότι "Ο Στάλιν ήταν μεγάλος ηγέτης"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣαφή η ανάλυσή σου, την δέχομαι, μιας και προς το παρόν δεν έχω να προτείνω κάτι άλλο, αλλά εγώ προσωπικά διατηρώ επιφυλάξεις και ενδοιασμούς.
Ακριβώς επειδή δεν υπάρχει άλλη πρόταση που θα στηρίζεται σε σαφή επιχειρηματολογία, μιας και κανένας άλλος φορέας, πολιτικός ή κομματικός, δεν δείχνει ικανός να ανατρέψει την υπάρχουσα κατάσταση, θεωρώ πως η ενίσχυση του ΚΚΕ αυτή την περίοδο είναι απαραίτητη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌπως στους Περσικούς, η Αθήνα συμμάχησε με την Σπάρτη, κατά ενός κοινού εχθρού, έτσι και εμείς, οφείλουμε σήμερα να σταθούμε δίπλα στην μοναδική δύναμη που μπορεί να χτυπήσει στα ίσα τους Εξουσιαστές.
Μετά την νίκη μας (αν αυτή έρθει), θα έχουμε ''όλο το χρόνο και την άνεση'' να βγάλουμε τα μάτια μας , όπως άλλωστε έκαναν και η Σπάρτη με την Αθήνα, μετά την νίκη κατά των Περσών.
Η Ιστορία επαναλαμβάνεται.
Εμείς, οφείλουμε να το γνωρίζουμε καλύτερα από όλους τους άλλους.
Εξάλλου, αν δεν κάνω λάθος και είσαι όντως ο φίλος που σχολίασε και το προηγούμενο post ‘’Σεβασμός στη Δημοκρατία και Λαϊκή Εξέγερση’’, όταν μίλησες για ‘’ομόνοια’’ και για την αναγκαιότητα να ‘’αφήσουμε πίσω τα δευτερεύοντα’’, θεωρώ πως κάτι παρόμοιο εννοούσες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΉ όχι;
Σε αυτή την δύσκολη στιγμή, δεν έχουμε ούτε θα πρέπει να θέλουμε να έχουμε την πολυτέλεια επιλογής των συμμάχων μας.
Όποιος είναι ενάντια στην υποδούλωση της χώρας, είναι σύμμαχός μου.
Αν κάτσω αυτή τη στιγμή να ‘’επιλέγω συμμάχους’’, δεν είμαι τίποτα παραπάνω από δειλός και φυγόμαχος.
Ναι εγώ είμαι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣπύρο μπορείς να με λες...
Συμφωνώ εν μέρει. Εγώ βέβαια υποστήριξα στο προηγούμενο post πως η Ελλάδα χρειάζεται μία ΝΕΑ ΔΥΝΑΜΗ από νέους, έντιμους, ικανούς και ανιδιοτελείς πατριώτες, ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΚΟΜΜΑΤΑ και πάνω από ιδεολογικές διαφορές.
Θα συμφωνήσω στο ότι Δεξιοί, Κεντρώοι, Αριστεροί, δεν έχουμε τώρα την πολυτέλεια να διαφωνούμε ιδεολογικά μεταξύ μας.
Ναι,ας ξαναφτιάξουμε πρώτα την Ελλάδα, ας ξαναστήσουμε πρώτα την Δημοκρατία στα πόδια της, και μετά βλέπουμε ποιος έχει καλύτερες θέσεις και προτάσεις ή ποιος "την έχει μεγαλύτερη" (ας ξανα-ξεκινήσουμε τον "Πελοποννησιακό μας", για να εκφραστώ και σύμφωνα με το ιστορικό παράδειγμά σου)...
Σήμερα, πρωταρχικό καθήκον όλων, είναι το να σώσουμε την Ελλάδα από την ολική καταστροφή.
Εγώ μίλησα για ένα Πατριωτικό κίνημα πολιτών, χωρίς να έχω στο μυαλό μου το ΚΚΕ.
Μία ενωτική Κίνηση Πολιτών, πάνω από ιδεολογίες και πολιτικούς διαχωρισμούς του παρελθόντος, φτιαγμένη από την συνένωση των πολιτών που αγωνιούν καθημερινά για το μέλλον της χώρας, αλλά και το μέλλον των οικογενειών τους, το μέλλον των παιδιών τους.
Μου ακούγεται λίγο περίεργο πάντως, αυτό το κίνημα πολιτών, να μπορέσει να συμβάλλει στην "ανασυγκρότηση" του ΚΚΕ.
Η δημιουργία ενός ΝΕΟΥ κομματικού (ή κινηματικού, καλύτερα) φορέα, που θα απαιτήσει την Ελευθερία της Πατρίδας, ίσως ήταν καλύτερη...
Ίσως δημιουργούσε καλύτερες "συμμαχίες". Γνωρίζουμε όλοι την προϊστορία του ΚΚΕ, όπως και την βασική ιδεολογία του. Πολλοί σήμερα, κοιτούν αυτό το κόμμα με προκατάληψη, λόγω αυτών των στοιχείων που προανέφερα.
Θα είναι δύσκολο να επιτευχθεί μια άρτια πολιτική-"απελευθερωτική" συμμαχία, κάτω από "την σκεπή" του ΚΚΕ.
Μακάρι να κάνω λάθος...
Έως την περίοδο των εκλογών πάντως, θα το έχουμε αναλύσει αρκετά το θέμα...
Δυστυχώς Σπύρο, όπως είπες και εσύ, και όπως διαπιστώνω και εγώ καθημερινά,
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν υπάρχει καμία Πατριωτική Δυναμική που να μπορέσει να σταθεί αγέρωχη απέναντι στα κοράκια της Ε.Ε.
Οι πατριώτες αυτής της χώρας χάθηκαν μέσα σε κόμματα φερέφωνα, δούρειους ίππους του Συστήματος, είτε μπήκαν σε λήθαργο σε κινήματα αναβλητικότητας, υπέρμετρης αμπελοφιλοσοφίας και βαρετής συνάθροισης.
Η μόνη λύση σήμερα, είναι η συμμαχία όλων των δυνάμεων αντίστασης, κάτω από μια οργανωμένη ομάδα κρούσης.
Η άποψή μου είναι πως αυτή είναι μόνο, δυστυχώς, το ΚΚΕ.
Αν κάποιος έχει να προτείνει κάτι άλλο, είμαι ανοιχτός να ακούσω.
"...Οι πατριώτες αυτής της χώρας χάθηκαν μέσα σε κόμματα φερέφωνα, δούρειους ίππους του Συστήματος..."
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ. Το θετικό όμως, είναι ότι τελευταία αρχίζουν να "ξεπετάγονται" και κάποιοι πατριώτες βουλευτές, μέσα από τέτοια κόμματα. πχ. Ο Πάνος Καμμένος. Έχεις μελετήσει τις απόψεις του;
Μια πολύ καλή λύση, θα ήταν να παρατήσει αυτός ο άνθρωπος την παλιο-ΝΔ, και να δημιουργήσει έναν δικό του κομματικό φορέα, ικανό να συγκροτήσει όλες τις πατριωτικές δυνάμεις του τόπου.
Απ' την άλλη βέβαια, δεν γνωρίζουμε με σιγουριά τι σκοπούς εξυπηρετεί αυτός ο άνθρωπος ή αν υποκρίνεται, πάντως αν αυτό είναι το πραγματικό του πρόσωπο (που εγώ πιστεύω πως αυτό είναι), θα μπορούσε πολύ άνετα να δημιουργήσει έναν υγιή πατριωτικό φορέα.
Αυτός θα ήταν μια καλή λύση.
Τώρα για την Αλεκούλα... δεν ξέρω.
Θα ήθελα πάντως να την δω κυβέρνηση και εξουσία την Αλέκα, να "διαφωνεί" "διαφωνόντας" με τον "διαφωνημένο" εαυτό της, να σπάσω λίγη πλακίτσα...
O Kαμένος, Σπύρο, είναι ένας επαγγελματίας πολιτικός, που πιστεύει σε αυτό το Σύστημα Εξουσίας, απλώς σήμερα, διαφωνεί με τους στόχους του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν διαφωνεί με το Σύστημα, αλλά διαφωνεί με τους σημερινούς στόχους του Συστήματος.
Αν του μηδένιζες πχ το χρέος, θα επέλεγε να συνεχίσει να ζει στο ίδιο Σύστημα, χωρίς να μπορεί να κατανοήσει πως λόγω της λειτουργίας αυτού του συστήματος, σε λίγα χρόνια, το χρέος να ξαναδημιουργηθεί.
Αν στις κινήσεις πατριωτών, εννοείς κάτι τύπους όπως τον Καμένο, τότε με συγχωρείς αλλά δεν συμφωνούμε ούτε στο ελάχιστο.
Ξέρεις πόσους τέτοιους γιαλαντζί πατριώτες, έχουμε ''φάει στη μάπα'' τόσα χρόνια;;
Στι κινήσεις πατριωτών, εννοώ Κάθε διαφορετική φωνή. Κάθε αντίθετη άποψη απέναντι στο σημερινό σύστημα. Για τον Καμένο δεν είμαι σίγουρος, όπως είπα. Μπορεί και να υποκρίνεται. Πάντως προς το παρόν, είναι μια "διαφορετική φωνή" μέσα στη Βουλή. Αν πχ. ήθελε ένας τέτοιος να συνταχθεί δίπλα μου, δεν θα του το απαγόρευα. Δεν ξέρω όμως... Σε σχέση με την Παπαρήγα, αυτόν τον έχω για πιο ικανό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος το παρόν, σκέπτομαι ότι "αν οι πολίτες δεν συνειδητοποιήσουν κατ’ αρχήν τον επαναστατικό χαρακτήρα της εποχής, αυτή θα περάσει ανεκμετάλλευτη".
Η αρχή σιγά-σιγά, έχει γίνει. Εκατοντάδες ομάδες ξεκίνησαν ήδη. Τώρα μένει να αρχίσουμε να ενωνόμαστε, όλοι οι Έλληνες και να προσπαθήσουμε, οργανωμένα και συγκροτημένα...
''Όσοι πιστοί, προσέλθετε''.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίτε από τα δεξιά, είτε από τα αριστερά.
Για εμένα, κάθε σύμμαχος, είναι ευπρόσδεκτος.
Αυτό είναι το θέμα. Μακάρι οι μεν και οι δε, να ξεπεράσουν τις προκαταλήψεις τους, και να Ενωθούμε όλοι μαζί. Να συνειδητοποιήσουμε επιτέλους πως σήμερα ουσιαστικά δεν υπάρχει "δεξιά και αριστερά". Ή θα πάμε ευθεία, σαρώνοντας όλα τα αδιέξοδα ή θα μείνουμε στο σημείο που είμαστε τώρα, να βρίζουμε και να "φωνάζουμε συνθήματα".
ΑπάντησηΔιαγραφήΠιστεύω ότι μπορούμε να επιτύχουμε την Ένωση.
Αλλά τώρα μπορεί να πεταχτεί κάποιος και να μου πει "ναι ρε φίλε, αλλά η Ένωση απαιτεί και έναν Ηγέτη. Σήμερα δεν υπάρχουν ηγέτες"...
Και θα του απαντήσω με ερώτησεις του τύπου:
Ποιον ηγέτη είχε η Ελλάδα τον Δεκέμβρη του 1820;;;;;
Ποιον ηγέτη είχε η Αθήνα ένα μήνα πριν τη μάχη του Μαραθώνα;;;;
Λίγο πριν αρχίσει η μεγάλη μάχη όμως, οι ηγέτες είχαν βρεθεί και ήταν στη θέση τους! Ας αποφασίσει ο "Δήμος" να πολεμήσει τους "Πέρσες" και θα βρεθεί και ο Μιλτιάδης... δεν ανησυχώ.
Ας διαλέξουμε...
Εγώ προς το παρόν πάντως, εξακολουθώ να διατηρώ τις επιφυλάξεις μου σχετικά με την πατριωτική ένωση "υπό τη στέγη" του ΚΚΕ. Το ΚΚΕ ανέκαθεν ήταν ένα κόμμα που (είτε λόγω της ιδεολογίας του, είτε λόγο της προϊστορίας του), "διχάζει" μέχρι σήμερα τον κόσμο.
Καλά τέλος πάντων. Ας αφήσουμε στην άκρη τις μεταξύ μας διαφορές, και ας ενωθούμε ακόμα και "υπό τη στέγη" κομμάτων τύπου ΑΝΤΑΡΣΥΑ ή χρυσή αυγή (που λέει ο λόγος)...
Τι χρυσά αυγά και ανταρσία ρε Σπύρο (αν είσαι ακόμη ο ίδιος);;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ΚΚΕ δεν το προτείνω ως απλή σκέπη,
ως απλό χώρο συναθροίσεως.
Αλλά ως κόμμα που μπορεί να επιφέρει το χάος στους ευρωπαϊακούς Οικονομικούς Οίκους, και τον τρόμο στις πολιτικές ηγεσίες που δείχνουν να θεωρούν εαυτούς τους ''χαϊλάντερ''.
Ποιά χρυσά αυγά και κουραφέξαλα, έχουν την δύναμη, αλλά πρωτίστως την διάθεση να τα βάλλουν με το Σύστημα Εξουσίας;;
Όταν αυτά τα ίδια, είναι οι υποταγμένοι τους υπάλληλοι;;;
Υποθετικά μίλησα, θέλοντας να τονίσω την αναγκαιότητα της Ένωσης, ακόμα κι αν αυτή τη φέρει το ΚΚΕ, ή ακόμα κι ένα άλλο χειρότερο κόμμα, όπως τα δυο αυτά που προανέφερα, γράφοντας "που λέει ο λόγος" εντός παρένθεσης.
ΑπάντησηΔιαγραφή"...μπορεί να επιφέρει το χάος στους ευρωπαϊακούς Οικονομικούς Οίκους, και τον τρόμο στις πολιτικές ηγεσίες που δείχνουν να θεωρούν εαυτούς τους ''χαϊλάντερ''..."
Είσαι σίγουρος ότι μπορεί;;; Μέχρι στιγμής το ΚΚΕ μόνο να στρουθοκαμυλίζει ξέρει...
Πως είναι δυνατόν να επιφέρει χάος, δίχως να ξέρει να "ορθώνει ανάστημα";;;;;
Θυμάσαι παλιότερα (αρχές του μνημονίου), που όταν πλάκωσε για πρώτη φορά εδώ η Τρόικα, ο Στρος Καν κλπ, το ΚΚΕ κρύφτηκε στη φωλίτσα του χωρίς να μπει καν στον κόπο να αντιπαρατεθεί;;;;;
Κατά τη γνώμη μου, μπορεί όντως το ΚΚΕ να μην είναι όργανο του Συστήματος, και να βρίσκεται "απέναντι", αλλά είναι και πλήρως ανίκανο για να το πολεμήσει (το σύστημα). Και όχι απλά δεν μπορεί να το πολεμήσει, αλλά (το σημαντικότερο) ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ!
(Αν είδες τι ακριβώς ομολόγησε η Παπαρήγα στο βίντεο που σου παρέθεσα στο πρώτο μου σχόλιο, θα κατάλαβες ήδη τι εννοώ).
Τελειωμένη υπόθεση....
Θεωρώ πως υπάρχουν υγιείς δυνάμεις στη χώρα, που μπορούν να σταθούν αγέρωχα απένταντι στο Σύστημα Εξουσίας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτές οι δυνάμεις όμως, απαιτούν να έχουν και την στήριξη ενός μεγάλου ποσοστού του λαού, διότι, επειδή είναι υγειείς, θέλουν να εκφράζουν την πλειονότητα.
Αν το ΚΚΕ, θεωρώ εγώ, αποκτήσει ένα μεγάλο ποσοστό, όχι στήριξης της πολιτικής του θεωρίας, αλλά του αντιμνημονιακού αγώνα, θα σταθεί στο ύψος των περιστάσεων.
Καλά για το ΚΚΕ (σύμφωνα με την κεντρική ιδεολογία ή πολιτική του θεωρία) δεν μπορείς να πεις και ότι "σφίζει από υγεία", αλλά τουλάχιστον δεν είναι ένα κόμμα υποταγμένο, σαν τα υπόλοιπα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτον αντιμνημονικό αγώνα ίσως βοηθήσει...δε λέω...
Αρκεί να θέλει...
Διότι το ΚΚΕ έχει ξανακερδίσει και στο παρελθόν, ψήφους στήριξης δυσαρεστημένων πολιτών, και τις άφησε πλήρως ανεκμετάλλευτες...
Τώρα όμως, οι ψήφοι που θα λάβει,δεν θα είναι δικοί του, αλλά ''δανεικοί''.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν κρίνω και από τις τελευταίες εξελίξεις στο ΚΚΕ, όπου μιλάνε για ''συμπόρευση'', θεωρώ πως έχουν κατανοήσει το ρόλο που πρέπει να παίξουν.
Και επαναλαμβάνω, για ακόμη μια φορά:
Αν βρεθεί καλύτερη λύση, πρώτα εγώ θα κάτσω να την ακούσω.
Έως τότε, όλα τα άλλα είναι φιλοσοφικές θεωρίες και επιχειρήματα δικαιολόγησης μιας αναβλητικότητας που ο λαός την έχει προ πολλού πληρώσει με το αίμα του.
Μου πρότεινες να κοιτάξω το κείμενό σου. Πρέπει να σου πω ότι διαφωνώ. Στην Ε.Ε δεν είναι τα κοράκια. Τα κοράκια βρίσκονται μέσα στην Ελλάδα. Είναι όλοι αυτοί που μας έφτασαν στα μνημόνια. Όχι αυτοί που ψήφισαν τα μνημόνια, γιατί τότε πλεόν το παιχνίδι είχε χαθεί. Αυτοί που διόριζαν, αυτοί που κατασπαταλούσαν το δημόσιο χρήμα, αυτοί που έδιναν μίζες, αυτοί που λάδωναν δημοσιογράφους κλπ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν τα δάνεια που παίρνουμε σου φαίνονται ληστρικά τότε να δεις τι επιτόκια θα παίρναμε χωρίς το μνημόνιο (10% και βάλε). Αν το σημερινό χρέος σου φαίνεται μεγάλο τότε θα τριπλασιαστεί μόλις πάμε στη δραχμή λόγω της υποτίμησης. Αν τα μέτρα λιτότητας σου φαίνονται σκληρά τότε να δεις τι θα γίνει αν χρεωκοπήσουμε άτακτα.
Γι'αυτό σου λέω ψάξ'το λίγο. Ο Καρατζαφέρης συμπεριφέρθηκε πολύ υπεύθυνα ψηφίζοντας το μνημόνιο γιατί η εναλλακτική επιλογή ήταν ο ξαφνικός θάνατος.
Fish
Προς Fish
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροφανώς, για να βγάζεις τέτοια συμπεράσματα, δεν γνωρίζεις ή δεν έχεις ασχοληθεί καθόλου με την προέλευση του χρέους.
Το χρέος δεν δημιουργήθηκε μόνο από τους ‘’μέσα’’ αλλά και από τους ‘’έξω’’.
Οι μίζες στη Siemens, δεν δόθηκαν μονόπλευρα. Αμφίπλευρα δίνονταν. Και όταν λέμε Siemens στη Γερμανία, είναι σαν να λέμε General στην Αμερική (ίσως να γνωρίζεις το αμερικάνικο δόγμα ‘’ότι συμφέρει την General, συμφέρει τις ΗΠΑ’’- κάτι παρόμοιο ισχύει και στην περίπτωση της Siemens).
Τα υπέρογκα ποσά που δαπανήθηκαν και δαπανούμε ακόμη, για υποβρύχια που γέρνουν ή για αεροπλάνα που δεν πετάνε, δεν δόθηκαν απλά από αμέλεια των ‘’μέσα’’ αλλά και από σκοπιμότητα και πιέσεις ή μίζες των ‘’έξω’’.
Το χρέος της χώρας, είναι τα πλεονάσματα της Γερμανίας και της Γαλλίας.
Το παραπάνω δεν είναι αυθαίρετο συμπέρασμα, αλλά το λένε οι ίδιοι.
Αυτό, κάτι σημαίνει.
Η Νομοθεσία, δεν τιμωρεί μόνο όποιον δανείζεται από τοκογλύφο, αλλά και τον τοκογλύφο τον ίδιο, οπότε δεν μπορεί κανένας να βγάζει την ουρά του από έξω.
Πάμε τώρα στο προκείμενο.
Έκαναν καλά , υποστηρίζεις, όσοι ψήφισαν το Μνημόνιο.
Άραγε θα το έλεγες αν το ψήφιζαν μόνο ΠΑΣΟΚ και ΝΔ και όχι ο Καρατζαφέρης;
Πάμε να δούμε γιατί:
Το 2011, ένας χρόνος μνημονίου στην Ελλάδα, το χρέος αυξήθηκε. Και αυξήθηκε με ρυθμούς μεγαλύτερους, από ότι αυξανόταν το χρέος πριν το μνημόνιο.
Ένας χρόνος μνημονίου, και η ανεργία έχει χτυπήσει ποσοστά που ούτε επί εμφυλίου δεν είχαμε.
Ένας χρόνος μνημονίου, και το ποσοστό των Ελλήνων που ζούνε κάτω από τα όρια της φτώχειας, έχει αυξηθεί.
Ένας χρόνος μνημονίου, και οι Έλληνες είδαν μισθούς, συντάξεις και εισοδήματα να μειώνονται, ενώ φόρους και κρατήσεις να αυξάνονται.
Εν αντιθέσει:
Ένας χρόνος μνημονίου, και οι Τράπεζες σημείωσαν αύξηση στα κέρδη τους, σε σχέση με προηγούμενα έτη.
Ένας χρόνος μνημονίου, και τα ποσά που δόθηκαν στην ενίσχυση των Τραπεζικών Οίκων, ξεπέρασε τα 100τρις.
Πάμε πάλι στην αρχή:
Ένας χρόνος μνημονίου και , παρόλο που βοηθήθηκαν οι Τράπεζες με υπέρογκα ποσά, οι ίδιες δεν έριξαν ούτε ευρώ στην ελληνική αγορά (μέσω δανείων για επιχειρήσεις ή οικίες).
Αυτά τι συνέβησαν σε ένα χρόνο Μνημονίου, το οποίο θεωρείς ως μοναδική λύση.
Πάμε τώρα στην τρομολαγνεία των επιπτώσεων μη αποδοχής του Μνημονίου.
Μιλάς για επιτόκια μεγαλύτερα, για σκληρότερα μέτρα, για επιστροφή της δραχμής κτλ, κτλ, που λένε και τα κανάλια, τα κανάλια τα οποία πριν το Μνημόνιο, και πριν την συγκατάθεση του Καρατζαφέρη πως είναι ‘’μονόδρομος’’, τα θεωρούσες και εσύ, και όλοι οι υποστηριχτές του Καρατζαφέρη ως ‘’εντολοδόχοι και υπάλληλοι του δικομματισμού’’.
Γνωρίζεις τι έγινε φίλε Fish στην Ισλανδία;
Γνωρίζεις τι έκαναν οι Ισλανδοί , εν αντιθέσει με εμάς;
Θεωρείς την σημερινή κατάσταση της Ισλανδίας πιο άσχημη από ότι σήμερα βιώνει η Ελλάδα;;
Σε παρακαλώ, άλλο να υποστηρίζεις πως είσαι χειροκροτητής τους Καρατζαφέρη, και άλλο να θέλεις να πιστέψω πως όσα λες είναι προϊόν ώριμης σκέψης.
Και για να μην βιαστεί κάποιος να πει ''εμείς δεν μπορούμε να αντιδράσουμε όπως οι Ισλανδοί'', και αναφέρει χίλιους δυο λόγους που τον έκαναν τα ΜΜΕ να φοβάται για το ''εκτός Ε.Ε.'' μέλλον της χώρας,
να πω πως το ελάχιστο που οφείλει κάθε γνήσιος και αυθεντικός Πατριώτης να ''ζηλέψει'' από τους Ισλανδούς, είναι πως, εν αντιθέσει με εμάς, και άσχετα αν κάποιος ''αναγνωρίζει ή όχι το χρέος του'',
οι Ισλανδοί, έβαλαν τους υπευθύνους του χρέους στην στενή.
Δεν έκαναν ''συγκυβέρνηση'' μαζί τους.
Το παραπάνω, σε όποιος συνεχίζει να ονειρεύεται πως καλώς έπραξε το ΛΑΟΣ και έκανε συμμαχία με τους υπαίτιους του χρέους της χώρας μου.
«Είναι όλοι αυτοί που μας έφτασαν στα μνημόνια. Όχι αυτοί που ψήφισαν τα μνημόνια, γιατί τότε πλεόν το παιχνίδι είχε χαθεί. Αυτοί που διόριζαν, αυτοί που κατασπαταλούσαν το δημόσιο χρήμα, αυτοί που έδιναν μίζες, αυτοί που λάδωναν δημοσιογράφους κλπ»
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά ρε fish δε σε ενημέρωσε κανείς ότι αυτοί που μας φτάσαν στα μνημόνια είναι οι ίδιοι που ψήφισαν τα μνημόνια; Αυτοί που σήμερα συναποτελούν το «μαύρο μέτωπο» είναι αυτοί που κυβέρνησαν όλα τα προηγούμενα χρόνια. Και ο Παπαδήμος είναι αυτός που μαγείρευε μαζί με το Σημίτη τα στοιχεία για να μας βάλουν στο ευρώ το οποίο αποτέλειωσε την εγχώρια παραγωγή.
Προς όμοιο,
Μάλλον έχεις πιστέψει την προπαγάνδα εκείνων που πήγαιναν παλιά στους χωρικούς και τους έλεγαν θα ρθουν οι κομμουνιστές και θα σου πάρουν το χωράφι, το σπίτι, την κατσίκα. Έννοια σου και το χωράφι, το σπίτι, την κατσίκα στα έχουν βάλει στο μάτι από καιρό η τρόικα και όλοι αυτοί που δήθεν κόπτονται για την ατομική ιδιοκτησία. Ο Καρατζαφύρερ πρότεινε ακόμα να πουλήσεις και τη γυναίκα σου και τα παιδιά σου. Θα τα χάσεις όλα και δε θα ναι από τους κομμουνιστές θα είναι από κει που δεν το περιμένεις. Κράτα αυτό που σου λέω θα με θυμηθείς πολύ σύντομα.
Ο σοσιαλισμός δε θέλει να καταργήσει την ατομική ιδιοκτησία αν αυτή έχει αποκτηθεί με τον ιδρώτα της εργασίας κάποιου. Αλλά το παρασιτικό κεφάλαιο των μεγαλοαστών αποκτήθηκε είτε μέσω κληρονομιάς είτε εκμεταλλευόμενοι τον ιδρώτα των εργατών ενώ οι ίδιοι δεν κάνουν τίποτα παρά να κάθονται όλη μέρα και να μετρούν τα λεφτά τους. Δε θεωρώ «ιερό» το δικαίωμα στην ιδιοκτησία σκλάβων. Η κοινωνικοποίηση των μέσων παραγωγής θα επιτρέψει στους εργάτες να είναι πραγματικοί ιδιοκτήτες των όσων παράγουν χωρίς αφεντικά να καρπώνονται την υπεραξία της εργασίας. Συμφωνώ μόνο με το πρώτο σχόλιο ότι η ηγεσία ΚΚΕ έχει από καιρό βολευτεί στο ρόλο του διαμαρτυρόμενου και δεν έχει καμιά πρόθεση να δώσει λύση. Για αυτό όσοι είναι υπέρ του κομμουνισμού μακρυά από το ΚΚΕ και γενικώς από τα κόμματα.
Είναι περιττό πλέον να μιλάμε περί Καρατζαφέρη και ΛΑΟΣ, και χαζή σκέψη να τους θερούμε ως "σωτήρες που ψήφισαν το μνημόνιο για εμάς". Αυτό το κόμμα, από τότε που πρωτομπήκε στη βουλή, προσβλήθηκε άμεσα από τον ιό της εξουσιομανίας, και σε κάθε ευκαιρία "φλέρταρε" αβέρτα με την εκάστοτε εξουσία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠριν μπουν στη βουλή, κάποιοι τους αποκαλούσαν "ναζιστές", "χουντικούς", "Βασιλικούς", κτλ...
Εγώ προσωπικά, αν και η ιδεολογία μου διαφέρει όπως η μέρα με τη νύχτα, από αυτή του ΛΑΟΣ, μπορώ να πω ότι τότε "τους πήγαινα". Ήταν ένα νέο κόμμα το οποίο φαινόταν να διαφέρει από την πολιτική μάζα, και είχε μια πολιτική "ανορθότητα" που σπάνια συναντάς σε πολιτικά κόμματα των τελευταίων δεκαετιών, τα οποία μαστίζονται από έναν υποκρινόμενο "καθωσπρεπισμό". "Μπήκε στο μάτι" πολλών, και κατάφερε εν μέρει, να αποτελεί μια ιδιόρυθμη απειλή για το Σύστημα.
Αλλά με την είσοδό του στη βουλή, άρχισε σταδιακά η κατρακύλα, ώσπου σήμερα έφτασε στο σημείο να ξεπουληθεί τελείως ψηφίζοντας μνημόνια και συμμετέχοντας σε κυβερνήσης "εθνικής σωτηρίας".
Αυτά όσον αφορά το ανύπαρκτο πλέον ΛΑΟΣ, και τους Καρατζαφύρερς του.
Όσον αφορά την Αριστερά τώρα...
Θα πρέπει να το πάρουμε απόφαση πως όσο κι αν στηρίξουμε το ΚΚΕ στις επόμενες εκλογές θεωρόντας το "νέο σωτήρα", αυτό δεν πρόκειται ποτέ να κυβερνήσει, λόγω ιδεολογίας και γενικής πολιτικής θεωρίας.
Προσωπικά, θεωρώ μόνο την "Δημοκρατική Αριστερά" την μοναδική ελπίδα της αριστεράς στην Ελλάδα. Η υπόλοιπη αριστερά έχει βυθιστεί βαθιά και μάλλον αμετάκλητα πλέον, στην συνωμοσιολογία, την μισαλοδοξία και τον καιροσκοπισμό.
Καλά για τη ΝΔ να πω τίποτα ή δεν αξίζει; Ο Σαμαράς έχει ξεπεράσει τον Καρατζαφέρη στις "κωλοτούμπες", και ενώ συμφώνησε στα περί μνημονίου, και υπέγραψε, συνεχίζει να ακολουθεί την επικοινωνιακή πολιτική του τύπου "παιδάκι που κλαίει και χτυπάει το πόδι κάτω επειδή θέλει να πάει στο λούνα παρκ".
Με τα σλόγκαν του τύπου "φτάνει πια, πάμε αμέσως εκλογές (ενώ συνέχεια το αναβάλλει)", έχει την αίσθηση πως δημιουργεί ένα κλίμα για επείγουσα αλλαγή. Δυστυχώς όμως, το μόνο που δημιουργεί είναι η εντύπωση ενός απελπισμένου κλαψομούνη...
Σπύρος.
@Ανώνυμος
ΑπάντησηΔιαγραφήΠερί ιδιοκτησίας στον κομμουνισμό.
Είναι ανόητο να θεωρείς πως η ιδιοκτησία επιτρεπόταν και επιτρέπεται στην θεωρία των Μάρξ, Έγκελς ή Λένιν. Στην κομμουνιστική κοινωνία, είτε αυτή που βιώσαμε σε άλλες χώρες πριν χρόνια, είτε στην θεωρητική που ονειρεύονται οι σημερινή κομμουνιστές, η ιδιοκτησία δεν νοείται μέσα στα πλαίσια του ορισμού αυτής της λέξης.
Συγκεκριμένα, και όπως υποστηρίζει ο φίλος πάνω, στον κομμουνισμό μπορεί να επιτρεπόταν η ιδιοκτησία ατόμου πάνω σε υλικά αντικείμενα, αλλά αυτό δεν είχε ολοκληρωμένη διάσταση. Η διαχείριση δηλαδή τους ιδιοκτησίας, δεν επιτρεπόταν να γίνει από τον ίδιο τον ιδιοκτήτη.
Παράδειγμα
Ο ιδιοκτήτης μιας οικίας στην κομμουνιστική κοινωνία, δεν μπορεί να αποφασίσει κάποια στιγμή να την πουλήσει σε άλλον.
Οι εργαζόμενοι ενός εργοστασίου, που στην ιδεατή κοινωνία του προλεταριάτου, είναι και οι ιδιοκτήτες του εργοστασίου, δεν έχουν δικαίωμα να αλλάξουν αντικείμενο παραγωγής, ή να πουλήσουν την ιδιοκτησία τους, αν θέλουν.
Μπορεί δηλαδή τα μέσα, να δωρίζονται από το κράτος στον ιδιώτη, αλλά δεν ανήκουν ποτέ 100% σε αυτόν. Το Κράτος, πάντα ελέγχει και επεμβαίνει στις ιδιοκτησίες των πολιτών του.
Ιδιοκτησία όμως δεν σημαίνει μόνο ‘’κατοχή υλικών’’, αλλά ‘’διαχείρισή’’ τους.
Οπότε, μια τέτοια μορφή ‘’ιδιοκτησίας’’, μοιρασμένη με ένα Κράτος που περιορίζει τις επιλογές διαχείρισής σου, δεν μπορεί να θεωρηθεί ‘’ιδιοκτησία’’, με την έννοια που αυτός ο όρος γαλουχήθηκε και εξελίχθηκε μέσα στα χιλιάδες χρόνια πορείας του ανθρώπινου, και συγκεκριμένα του ελληνικού πολιτισμού.
Για αυτό και υποστηρίζω στο κείμενο, πως ο κομμουνισμός δεν ταιριάζει στο ‘’dna’’ του Έλληνα.
Ο Έλληνας, από τα αρχαία χρόνια, ήταν ιδιοκτήτης. Είχε τα ζώα του, είχε την οικία του, είχε το χωράφι του, τα ρούχα του, τον ναό του, τα πράγματά του.
Αλλά συγχρόνως, είχε και το δικαίωμα της διαχείρισής τους. Όποτε ήθελε, πουλούσε τα πάντα, και έφευγε. Πήγαινε να μείνει σε άλλη πόλη, σε άλλο κράτος, σε άλλο τόπο.
Είχε το δικαίωμα της επιλογής διαχείρισης της περιουσίας του.
Ακόμη και στη Σπάρτη, όπως λέω και στο αρχικό κείμενο, πόλη όπου το Συλλογικό ίδιον, κυριαρχούσε του ατομικού, η έννοια της ιδιοκτησίας, συμπεριλαμβανομένου της έννοιας της ελεύθερης διαχείρισης, υπήρχε και προστατεύονταν δια νόμου.
Όποιος Σπαρτιάτης δεν ήθελε να ζήσει στη Σπάρτη, πουλούσε την περιουσία του, σε άλλον Σπαρτιάτη ή στην ίδια την πόλη της Σπάρτης, μάζευε τα ‘’μπογαλάκια’’ του και έφευγε για τόπους μακρινούς.
Στην κομμουνιστική κοινωνία, αυτή η ελεύθερη επιλογή δεν υπάρχει. Τουλάχιστον σε όσες πρακτικές του εφαρμογές έχουμε δει έως τώρα. Από τα επιτυχημένα έως τα μη επιτυχημένα μοντέλα του.
Κανένας κάτοικος κομμουνιστικού κράτος, δεν μπορούσε να πουλήσει τα υπάρχοντά του, και να φύγει για άλλη χώρα.
Μπορούσε να φύγει, αλλά την περιουσία του, νόμιμα, δεν επιτρεπόταν να την πάρει μαζί του.
Την άφηνε πίσω. Επειδή στην ουσία, στην πραγματική ουσία, ΔΕΝ του ανήκε εν τέλει.
Βάση των παραπάνω, όποιος θεωρεί πως η Ιδιοκτησία, επιτρέπεται στην θεωρία του κομμουνισμού, απλά κοροϊδεύει τον εαυτό του, ή πολύ απλούστερα, δεν γνωρίζει τις βασικές του αρχές.
@Σπύρος
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ΚΚΕ θεωρώ πως εκουσίως δεν θέλει να κυβερνήσει.
Διότι, αντιλαμβάνεται την αδυναμία του, να ασκήσει την πολιτική που θέλει, σε έναν λαό όπως οι Έλληνες.
Το υποστηρίζω εν πλήρη συνείδηση: στους Έλληνες δεν ταιριάζει ο κομμουνισμός.
Η στήριξη που θα τους δώσω, και καλώ όλους τους πραγματικούς πατριώτες να δώσουν στους κομμουνιστές, δεν είναι για να ασκήσουν εξουσία.
Το μόνο που ευελπιστώ, είναι να φέρουν το ΧΑΟΣ.
Να βγούνε και να τα κάνουν μπάχαλο.
Ώστε να ξυπνήσουμε. Εμείς, ο κοιμώμενος λαός, αλλά και οι ναρκωμένοι μας ηγέτες.
Το χαστούκι που μπορεί να δώσει το ΚΚΕ, είναι αυτό το οποίο μας χρειάζεται για να επανέλθουμε στην πραγματικότητα.
Για την Δημοκρατική Αριστερά του Κουβέλη, έχω πολλές αμφιβολίες. Έχοντας την τύχη να γνωρίζω προσωπικώς τον Κουβέλη, μέσω κοντινού του προσώπου, θεωρώ πως αυτό που επιζητάει, είναι μόνο η συνέχιση της βουλευτικής του ιδιότητας. Για αυτό και δεν προτείνει απολύτως τίποτα που μπορεί να κλονίσει το Σύστημα Εξουσίας.
Η αντιπολιτευτική του πολιτική, περιορίζεται στα τετριμμένα. Αντιπολιτευτικός λόγος μόνο για το θεαθήναι.
Η έξοδός του από το ΣΥΡΙΖΑ, αποσκοπούσε μόνο στο να γλιτώσει να κατηγορηθεί για όσα το Σύστημα θα κατηγορούσε την πολιτική του Αλαβάνου και του Τσίπρα.
Η επιλογή Κουβέλη, δεν διαφέρει καθόλου από μια επιλογή πχ Τσίπρα ή ΝΔ, μιας και οι προτάσεις τους, δεν έρχονται αντιμέτωπες με το Σύστημα, αλλά μάλλον προσπαθούν να ‘’διαπραγματευτούν’’ μαζί του.
παρακαλώ τον napo, να μην γράφει εδώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚέρδισε αυτή την απαγόρευση, με το σπαθί του.